Záruční servis samostatně prodaných komponentů a vybavení.
V případě zakoupení výrobku přímo od společnosti ASSA ABLOY Opening Solutions CZ s.r.o. musí kupující vadné zboží zaslat přepravní službou na adresu provozovny, případně doručit na adresu provozovny osobně.
Adresa provozovny:
ASSA ABLOY Opening Solutions CZ s.r.o.
REKLAMACE
Boudníkova 2506/1
Praha 8, 180 00
Česká republika
Reklamované zboží musí vždy obsahovat:
- Vyplněný reklamační protokol (zejména zpáteční adresu a telefonní číslo)
- Identifikaci reklamovaného zboží
- Popis závady
- Kopii nákupního dokladu (faktury)
Všechny údaje a přílohy musí být doloženy při nároku na reklamaci. Bez těchto údajů není možná identifikace původu a závady zboží a reklamace nebude přijata do reklamačního řízení.
Kontakt na servis komponentů:
Nikola Fassmannová, +420 602 484 375
Email: Nikola.Fassmannova@assaabloy.com), reklamace@assaabloy.com
Stáhněte si reklamační protokol