Záruční servis komponentů

V tomto případě je nutné uplatnit reklamaci vždy v místě nákupu (distribuční středisko, velkoobchod, hobby market).

V případě zakoupení výrobku přímo od společnosti ASSA ABLOY Opening Solutions CZ s.r.o. musí kupující vadné zboží zaslat přepravní službou na adresu provozovny, případně doručit na adresu provozovny osobně. 

Adresa provozovny:

ASSA ABLOY Opening Solutions CZ s.r.o.
REKLAMACE
Boudníkova 2506/1
Praha 8, 180 00
Česká republika

 

Reklamované zboží musí vždy obsahovat:

  • Vyplněný reklamační protokol (zejména zpáteční adresu a telefonní číslo)
  • Identifikaci reklamovaného zboží
  • Popis závady
  • Kopii nákupního dokladu (faktury)

Všechny údaje a přílohy musí být doloženy při nároku na reklamaci. Bez těchto údajů není možná identifikace původu a závady zboží a reklamace nebude přijata do reklamačního řízení.

Kontakt na servis komponentů:

Martin Kuniak, +420 602 484 375

Email: martin.kuniak@assaabloy.com, reklamace@assaabloy.com