Správa systému Incedo Cloud zvyšuje kontrolu nad vašimi prostory. Jelikož Incedo Cloud běží bezpečně v cloudu, nabízí dálkové ovládání v reálném čase po celý den a odkudkoli. Každé chytré zařízení s připojením k internetu zajistí maximální bezpečnost i v případě, že na místě nikdo není.

Incedo Cloud také snižuje náklady na spuštění přechodu na elektronické řízení přístupu. S aplikací Incedo Cloud můžete provozovat robustní systém řízení přístupu bez specializovaného IT oddělení nebo dokonce lokálního počítače pro správu systému. Nepotřebujete servery ani jiný drahý hardware, protože všechna vaše data řízení přístupu jsou hostována mimo server v zabezpečeném prostředí s certifikací ISO 27001.

A díky cloudovému managementu můžete téměř okamžitě měnit, rozšiřovat a omezovat nastavení, jak se mění potřeby vaší organizace.

Stejně jako u všech možností správy systému Incedo, i Incedo Cloud vám dává úplnou kontrolu nad tím, kdo přesně by měl mít přístup ke kterým dveřím - a kdy. Mezi možnostmi správy systému Incedo můžete kdykoli upgradovat.

Můžete ovládat neomezený počet dveří nebo uživatelů ze systému Incedo Cloud a přenést všechny své prostory do jediného sjednoceného systému správy přístupu. Incedo Cloud umožňuje až 32 dveří na ovladač.

Velkou výhodou pro instalační firmy je možnost správy přístupu Incedo Cloud. Když je spuštěna služba Incedo Cloud, není třeba, aby byl servisní personál fyzicky na místě, aby byla zajištěna systémová podpora. Diagnostiku můžete spustit na dálku při jakékoli instalaci aplikace Incedo Cloud.

Správa cloudu Incedo eliminuje „skryté náklady“ na řízení přístupu, včetně nájemného po hodinách, bezpečnostního personálu na místě a poplatků za volání za údržbu.