Omezení provozu oddělení zákaznických reklamací a servisních oprav

Dovolujeme si Vám tímto oznámit, že z důvodu karanténních opatření v rámci šíření COVID-19 došlo bohužel s účinností od 26. 2. 2021 k významnému omezení provozu našeho oddělení příjmu a zpracování kvalitativních zákaznických reklamací.

Požádáme Vás tímto o součinnost a pochopení v rámci možného prodloužení reakčních dob v rámci příjmu a zpracování kvalitativních reklamací.

V případě standardních dotazů ohledně nových či stávajících kvalitativních reklamací se nadále obracejte na email reklamace@assaabloy.com, která je průběžně v rámci daných kapacit zpracovávána. Prosím zde počítejte s delší reakční dobou v následujících 2 týdnech, tzn. do 12. 3. 2021.

V případě urgentních dotazů se s platností do 12. 3. 2021 obracejte na kolegu Petra Müllera na emailu: Petr.Muller@assaabloy.com.

K veškerým Vašim požadavkům přistoupíme v nejbližším možném termínu.

Chtěli bychom Vás tímto zároveň požádat o jakýkoli odklad případů, kde to povahou situace je možné byť i v rámci dnů.

V případě potvrzené nákazy virem COVID-19 ve Vaší domácnosti, podezření na nákazu nebo při projevech ve Vašem blízkém okolí, prosíme o odložení odeslání reklamovaného zboží až do okamžiku kdy si budete 100% jisti, že jste v pořádku. Pokud máte výrobek těsně před vypršením záruční lhůty, záruční dobu Vám rádi prodloužíme o dobu Vaši karantény či dobu nemoci.

Děkujeme za ohleduplnost vůči pracovníkům přepravních služeb a našeho servisu.

Za společnost ASSA ABLOY Opening Solutions CZ s.r.o.

Ing. Martin Kus
Supply Chain Manager CSH