Technická podpora a reklamace

Tel.: +420 226 806 200
email: info@assaabloy.cz

Kontakt - servisní oddělení

Obecný kontakt: hasilcz.servis@assaabloy.com

Servis dveří/ oken a jejich částí/ kontroly provozuschopnosti dveří/oken a opravy:
František Halčin: +420 702 237 266
Michal Poledník: +420 602 374 038
Martin Stanko: +420 602 796 495

Náplň práce:

  • Cenové nabídky na opravy dveří/ výměny dveří/ výměny nefunkčních komponentů/ skle/ oken/ částí fasád
  • Zadávání do výroby dveří/oken/skel
  • Realizace zakázky – naplánování/ komunikace/ předání díla
  • Realizace kontrol provozuschopnosti dveří i jejich oprav+ cenové nabídky na opravy
  • Jen pro upřesnění- neposkytujeme téměř žádnou technickou podporu- maximálně pošleme manuál na seřízení závěsů/zavíračů

Reklamace dveří:
Jana Bužková, jana.buzkova@assaabloy.com, Tel. +420 702 210 606

Náplň práce:

  • Evidence reklamací dveří dle štítku ( případně komponentů u dveří se štítkem HASIL /Assa Abloy)- pokud dveře štítek nemají nebo není zasláno SoD, není reklamací u  našeho reklamačního oddělení.
  • Vyhodnocení relevantnosti reklamace
  • Organizace kapacit pro odstranění reklamace/ komunikace s reklamujícími
  • Ukončení reklamace
  • Zamítání reklamací

Servisní smlouvy:
Martin Stanko: +420 602 796 495

Vedoucí oddělení servisu a reklamací:
Adam Elanskiy
email: adam.elanskiy@assaabloy.com